3/01/2012

30. Marcowa wishlist'a na I urodziny Fake me. ?

Niestety przez zmienną pogodę zmogło mnie okropne przeziębienie i nici z "rocznicowej" stylizacji. Jak tylko będę w stanie wyczołgać się z mieszkania, pierwsze co to załatwię jakieś zdjęcia. Specjalnie nie odczułam, że to już rok. Troszkę z lenistwa i braku pomysłów bloga po prostu zaniedbywałam. Jednak, chyba w ostatnich 2 tygodniach udowodniłam, że powróciłam z nowymi siłami!

Ważna informacja dla nas wszystkich. Od jakiegoś czasu możemy robić zakupy na stronie internetowej Bershka i Pull&Bear, teraz czas przyszedł na ZARA. Od 7.03 firma wprowadza do Polski opcje SHOP ONLINE!!! Nareszcie zostaliśmy włączeni do tego elitarnego grona. 

Dobrze, skoro w sumie nie ma już co świętować to chciałam pokazać wam moją ostatnią wishlist (stworzoną głównie ze względu na to, że wczoraj na ASOS.COM była zniżka, z której niestety nie mogłam skorzystać).


zakochałam się w tym zegarku!

deezee.pl

H&M Fashion Against Aids
H&M Fashion Against Aids



edit. Zniżka na ASOS.COM została przedłużona do 2.03

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz