3/01/2011

o1. Fake me

Nie jestem plastikową barbie ale blondynką, która nie wstydzi się ubrać na różowo.

Um, początki zawsze są ciężkie. Co napisać żeby nikogo nie odstraszyć? - Moją pasją jest moda. To dla mnie nie tylko ciuchy ale także styl, klasa, charakter, design, osobowość. Moda to sztuka, a ja Uwielbiam sztukę pod każdą postacią, bo to element życia który sprawia że się uśmiecham. Z drugiej strony nie wstydzę się kiczu (oczywiście istnieją pewne granice, których nigdy nie przekroczę), lubię eksperymentować i zawsze staram się doprawić każdy look szczyptą siebie.

Mojego stylu nie potrafię określić jednym słowem. Pomimo tego że staram się nie podążać ślepo za pojawiającymi się co sezon trendami, nie umiem z nich zupełnie zrezygnować. Chyba po prostu wciąż szukam siebie i sposobów aby dać ujście mojej kreatywności.


A co tu właściwie będzie? Chyba wszystko ;) Moje inspiracje, stylizacje i troszeczkę prawdziwego życia.

Do usłyszenia,

Jaśmina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz