3/28/2011

o2. Sucker Punch


Sucker Punch - This occurs when someone hits someone else from behind, usually when the person being hit doesn't know it until afterwards. Usually considered shady or a "bitch move". źródło
{Rodzaj ciosu, zazwyczaj zadawanego od tyłu, tak aby przeciwnik nie miał czasu na reakcję. Uważany za przebiegły i "nie koleżeński" ruch podczas walki}

Stosując się do zasady prokrastynacji, w piątkowy wieczór, za miast uczyć się do poprawki kolokwium, wybrałam się do kina na wyżej wspomniany film. Znałam już wcześniej dorobek filmowy pana Snydera więc spodziewałam się obrazu na miarę "300" i nie rozczarowałam się. Klimat, kolorystyka, nawiązania do mangi/anime, ciekawa aktorki (śliczna Emily Browning) i co najważniejsze Girl Power! Nie jest to może film najwyższych lotów ale wrażenia estetyczne nadrabiają miejscami płytkość scenariusza. Jeśli miała bym porównać ten film, to powiedziała bym: "Przerwana lekcja muzyki" + "300" = "Sucker Punch"

Pogoda nadal denna i jak na razie bez szans na poprawę. Siedzę więc nad książkami w moim przytulnym mieszkanku, a na pociechę mam tylko kubek parującej kawy i perspektywę sobotniego wyjazdu do Glasgow (zakupy!!!!). Jeszcze tylko muszę przetrwać piątkowe kolokwium...


Do usłyszenia,

Jaśmina


P.S. polecam również zwrócić uwagę na ścieżkę dzwiękową filmu


2 komentarze:

  1. Kochanie gratulacje w założeniu bloga. Nie mogę się doczekac następnych postów. a co do filmu - zastanawiałam się czy nie iść ;)

    OdpowiedzUsuń